9. 9. 2011

Beggimong

V tomto prvom príspevku, by som chcel vysvetliť ako a prečo som sa rozhodol vytvoriť tento blog. Dúfam, že budete trpezlivý.
Beggimong-čo je to? Je to názov mojej prvej poznámky, ktorá mala mať názov Beginning. Vzniklo to omylom, preklepom. Ale povedal som si, že aj to sem napíšem. Predsa len, čo to má byť vlastne za začiatok?

Poviem Vám príbeh, príbeh o dievčati teda vlastne chlapcovi, ehm dá sa povedať (už) mužovi. Ten muž som ja, teda Andrejko. Keď som mal 1X rokov chcel som si spraviť vlastný blog, neuveríte ale dokonca som ho aj vytvoril a to dokonca 3.1.2011, lenže som tam zatiaľ nič nenapísal okrem prvého článku ktorý má žiaľ len jednu vetu. Tento blog, mal byť o...ako to len napísať, proste o všetkom, najskôr som chcel ako som kedysi napísal na azete v čase keď som tam ešte chodil niekoľko menších úvah a teórií. Ale rozhodol som sa, že budem písať recenzie na filmy, hry, knihy, recenzie na všetko o čom sa dozviem a zaujme ma to. Samozrejme nebudú chýbať ani spomínané teórie, články o tom čo všetko viem a čo sa mi práve krúti v hlave. Kto ma nahneval, kto ma potešil. Proste a jednoducho veľa vecí o ktoré sa budem chcieť podeliť, ak nie s Vami, tak aspoň sám zo sebou, pretože neviem ako  Vy, ale často sa bavím sám so sebou, ale len v hlave, proste tak si hocičo akoby rozprávam. Chcel som to všetko písať do toho môjho blogu a aj budem, len sa na to nesmiem vykašlať, ale sľúbil som si, že chcem napísať aspoň jeden článok za týždeň. Aby som nevyšiel zo cviku. 

Prečo to píšem práve sem, na Facebook? Marketing, reklama a získanie si Vás, teda čitateľov a možných záujemcov o nové články. A okrem iného aj preto, lebo od toho 3.1.2011 som sa ešte nenaučil robiť s tým mojím blogom! Damn!
Ale nemusíte sa báť, ono sa to časom na tom správnom mieste objaví. 

Dnes, teda nie dnes pretože by som chcel ešte niečo napísať, ale v tomto prvom článku len rozpíšem začiatok, čo sa už stalo a ako som sa teraz rozhodol tak sem aj napíšem niečo o mne. Možno sa dozviete niečo nové. Ktovie, ja teda určite nie.

Takže: volám sa Andrej Trubiroha, čo určite viete, mám tuším 22rokov, to vždy zabudnem, narodil som sa v Skalici, ale vyrastal som v Borskom Mikuláši alias Búre. Mám len mamičku a dvoch súrodencov, brata a sestru, Michala a Gitku. Ale aby ste vedeli milujem celú moju rodinu a viem, že som bol niekedy zlý a neposlušný, niekedy len zlý, ale aj tak ich ľúbim. Ale ako píšem celú moju rodinu, aj starkú, tety, ujov, sesternice a bratrancov. Aj domáce zvieratká a ich domáce zvieratká a tak. Okrem toho mám priateľku, volá sa Bubik teda vlastne Monika a čo niektorých možno šokuje, má 26 rokov. Sme spolu 2 a pol roka a dúfam, že sa máme radi. Ja ju bubím a ona mňa tiež. 
Ďalej mám rád zvieratká, ale hlavne mačičky, na druhom mieste sú asi psíkovia aj keď sú možno na tom istom mieste to neviem. Ale ak logicky uvažujem, tak keďže nemám vlastný dom tak by som radšej chcel mačku. Mimochodom už jednu mám a je to kocúrik menom Brony. Eh. Mám rád všetky filmy a hry. Je mi jedno či to je akčný film alebo romantický, pre mňa je dôležité to aby ma zaujal, aspoň niečím. Samozrejme to, že mám rád všetky neznamená, že sa mi všetky páčia. Ale som veľmi, veľmi objektívny. To sa dozviete v niektorých recenziách. Ok, ale prevažne mám rád tie akčné, sci-fi a dobrodružné. Hudbu počúvam taktiež, najradšej tú ktorá sa mi páči, takže môže to byť dokonca aj Hip-hop, rap, ragge, klasickú, pop, rock ale najradšej mám rád rock, metal a ešte milujem soundtracky z filmov a niektorých hier. 
Veľmi často sa hrám, teraz mám namysli také iné, zvláštne hranie, kde si vymyslím, príbeh a predstavujem si čo sa tam robí, niekedy si zoberiem pero alebo niečo a s tým sa tiež akoby hrám. Rád by som sem tiež napísal, niečo z toho čo som kedysi vymyslel. Zvyčajne to je sci-fi, fantasy alebo podobná sranda. Veď uvidíte.
Pukám si prsty, krk chrbát, snažím sa prestať s okusovaním nechtov čo už sa mi darí, len keď mi narastú sa mi ich nechce strihať a tak si ich zasa okúšem a počkám kým narastú a tak dokola. Pomohlo mi aj lakovanie nechtov, ale s čiernou farbou, pretože nemám rád, keby ten lak bol poškodený tak by som vyzeral ako debil. Asi tak. Mal som rôzne dĺžky vlasov, po plecia, 1mm sú moje rekordy. Najviac času som mal také, priemerne krátke a nagelované, ale v poslednej dobe sa strihám úplne na krátko a nechám si ich dorásť len do istej dĺžky. Keď ráno vstanem a stoja mi vlasy, viem, že sa musím ostrihať. 
Milujem vane, nie sprchy. Proste niekedy si rád napustím horúcu vodu a len tak ležať. Dokážem aj zaspať. Bol pre mňa šok, keď som po niekoľkých rokoch ležal vo vani v Piešťanoch v kúpeľoch a zrazu to začalo pípať ako šialené. Myslím si, že to je ochrana pre starších ľudí ak by náhodou zaspali aby sa neutopili. No neviem.
V poslednom čase sa rád pekne obliekam. Teraz som si našiel módu, že si dám čierne rifle (vyzerajú skoro ako normálne nohavice) a k tomu peknú košeľu. Skoro ako playboy. Okrem iného ak slnečné okuliare tak jedine s červenými alebo žltými sklami. Pretože, tie farby skvelo skresľujú slnečné lúče takže sa môžete pozerať aj priamo tým smerom kde je slnko. 

Myslím, že to je všetko keby niečo určite sa to niekde objaví. Takže zatiaľ ahojte a uvidíme, ako sa mi podarí napísať niečo ďalšie.


18.08.2011



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára